سازه صنعت تمدن

مشاوره ,تولید,تهیه و تجهیزالمانهای ترافیکی(سرعتگیر,بولارد,بشکه,تابلو)

سازه صنعت تمدن

مشاوره ,تولید,تهیه و تجهیزالمانهای ترافیکی(سرعتگیر,بولارد,بشکه,تابلو)

آموزش مسائل ترافیکی به کودکان

هدف از نمایش خلاق در آموزش مسائل ترافیکی

هدف نمایش خلاق تعلیم و تربیت همراه با سرگرمی و بازی گروهی است. این بهترین نوع تعلیم و تربیت است که همراه با تجربه و خلاقیت می باشد.آموزش صرف و رسمی با روحیه کودکانه سازگار نمی باشد از این رو نمایش خلاق در محیطی شاد و عاری از یکنواختی برگزار می گردد.

علاوه بر کودکان، نوجوانان نیز می توانند با نمایش خلاق که از نظر علمی نیز ثابت شده می باشد که به دور از معلم محوری است در محیط امن و دور از دسترس آموزش های مربوط به مسائل ترافیکی را بگذرانند در نتیجه مراحل آموزش در ذهن آن ها تثبیت می شود.

خلاقیت توانایی حل مسئله است و در آموزش های مربوط به علاوم راهنمایی و رانندگی مسئله ایمن ماندن و سالم به مقصد رسیدن است. هدف نمایش خلاق در این راستا تربیت انسان هایی است که توانایی حل مسئله را دارند و به صورت مشارکتی در آن واحد در دو دنیا زندگی می کنند و به طور همزمان دو دنیا را بررسی و تجربه می کنند به هدف آرمانی دست یابند وآن را به واقعیت پیوند زنند.دنیایی که در آن هستند دنیایی است با تخلفات و مرگ و میرهای ناشی از تصادفات و فاقر فرهنگ ترافیک صحیح ترافیکی، و دنیای آرمانی که از طریق نمایش خلاق بازآفرینی می شود دنیایی است ایمن و عاری از هرنوع تخلفی. هدف از آموزش نمایش خلاق از دوران کودکی رشد همراه با فرهنگ صحیح عبور و مرور و کمتر کردن فاصله این دو دنیاست. این نمایش داستان و خیال را به کار می گیرد اما کودکان را وا می دارد که از واقعیت آگاه شده و بهترین راه و درست ترین مسیر را انتخاب کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.